close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בניית אתר לעסק גדול

מערכת שורשה טבת, תשפג29/12/2022

אין כיום בעל עסק שאינו זקוק לאתר עסקי, בין אם מדובר בבניית אתר לעסק גדול ועד אל עסקים קטנים או בינוניים הפועלים בצורה מקומית

תגיות:
צילום: unsplash
בעלי עסקים רבים נדרשים כיום לעמוד במגוון רחב של סטנדרטיים, החל מדרכי שיווק דיגיטליים וחדשים ועד אל הליכים בירוקרטיים שונים. אך בין תצורות השיווק השונות ועד אל ההליכים הבירוקרטיים הבלתי נגמרים אין כיום בעל עסק שאינו זקוק לאתר עסקי, בין אם מדובר בבניית אתר לעסק גדול ועד אל עסקים קטנים או בינוניים הפועלים בצורה מקומית. לכן מומלץ גם בעבור בעלי העסקים וגם בעבור בוני האתרים, להכיר את הנקודות הקריטיות שבבנייה של אתר, שאם אפשר להמשיל אותה לבנייה אחרת אז היא ככל הנראה תהיה דומה מאוד לבנייה של בניין.

להכין אסטרטגיה כמו שרטוט של מבנה
ככל הנראה כי רוב בעלי העסקים ביקוש לייבא, לייצא או להעניק שירות כזה או אחר כי הבינו שיוכלו להרוויח מאיזה שהוא חסך בשוק. בין אם מדובר בשירותי כתיבה למיניהם למגוון חברות ועד אל מוצרי שתייה ומזון הנעשים כיום בכמה דרכים של ייבוא, ובדיוק כמו הצורך אשר הוליד את העסק שלנו כך צריך לחשוב ולתכנן את האתר שלנו. בין אם נבקש להכניס מאמרים כתובים, להוסיף כתבות אודות העסק שלנו מכל מיני כתבות חיצוניות ועד אל הוספת קטלוג ורכישה מקוונת.

לכן הרבה לפני הקמת אתר מומלץ לשבת ולתכנן, את הנראות שלו, את הפיצ'רים שנבקש להזין בו, את אזור האודות וכמובן את האזור בו נבקש להישאר בעל העסק מעודכן מהלקוחות שלו. את כל התכנונים מומלץ למלא בדף אחד, בחלק מהמקרים מומלץ גם לעיין באתרים אחרים הדומים לשירותים שנבקש להעניק באתר שלנו ובכך לעשות סדר בין התוכן שנבקש לבין האופן שבו יגלשו הלקוחות שלנו באתר.


עוד עצה חשובה היא להתחיל את הבנייה בסוף מעשה – כלומר להבין איך תביאו ממבקרים לאתר? אם התכנון הוא לקדם את האתר בגוגל למקומות גבוהים אז החברים מ - https://digiguidance.com מזכירים כי קריטי לבנות מלכתחילה את האתר על פי מחקר מילים נכון ואת כל המבנה של האתר גם להתאים לצרכים של גוגל.

מאבטחה ועד יכולת זרימה
לצד התכנון של האתר והרצון למלא אותו בתכנים שלנו, חשוב גם בבניית אתר לעסק גדול וגם בבניית אתר לעסק קטן, לשמור על דפים קלילים ומהירים למעבר. כך למשל במקרה של אתר ''עמוס'' בתוכן ופיצ'רים ככל הנראה לא מעט מהגולשים יחווה גלישה איטית, דבר שעלול לגרום לאתר שלנו לאבד לא מעט כניסות. לצד זאת כאשר מדובר בבנייה של אתר עבור חברה גדולה או עסק גדול, ישנם לא מעט פרמטרים הדורשים התערבות מקצועית של בונה אתרים.

החל מערכת פנימית שתוכל לעזור בארגון של הפגישות ועד אל התממשקות עם מערכת פנים ארגונית ועוד מגוון כלים שיהפכו את האתר מותאם לגודל החברה ועסק. לכן לפני שצוללים אל מדריך בניית אתרים, מומלץ להיוועץ עם המומחים בדבר.
הוסף תגובה
צילום: unsplash
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה